زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بسم الله الرحمن الرحیم

 

سر آغاز هر کار نام خداست    

*****

    که بی نام او نامه یک سر خطاست

درود بر شرف مردانی که از جنس آهنند  در برابر دشمنان این سرزمبن 

 

در تاریخ 21 فروردین 1395 ۴ تن از سرمایه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقابل با کفر و شر مطلق ( گروه های تکفیری ) جام شهادت را نوشیدند و برگ زرینی از خود درتاریخ 

این سرزمین ثبت کردند مردانی که  خون خود در راه دفاع از مردم  خود نثار کنند شایسته ی تقدیر و بزرگداشت هستند.

 

 

 

جزئیاتی از مشخصات ۴ تن از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، تأیید شد.

 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ388 زرهی  که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید. و تنها ۴ سال از مدت فارغ التحصیلی وی از دانشگاه افسری امام علی (ع) می گذشت.گریه

 

شهید «محسن قطاسلو» از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

 

سروان «شهید مرتضی زرهرند» یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

 

سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

حمدالله بخشنده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. وی پنجمین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حماسه ای که این نفرات و همانند این دلیر مردان در سرتاسر ایران و هرجایی که لازم باشد از مردم و منافع ملی ایران دفاع کنند انجام می دهند به هیچ طریقی قابل جبران نمی باشد .

کاری که این نفرات با تعداد بسیار کمتر از دشمن انجام دادند بی شک در هیچجای دیگر و بدون داشتن غیرت و شجاعت امکانپذیر نیست.

برای خواندن شرح دلاورمردی این شهیدان کلیک کنید 

 

شایسته است که از رشادت های این عزیزان فیلم و اثری ماندگار و درخور مجاهدت ها و تلاشهایشان در سینمایی ایران ساخته شود تا هر چند کم اما پاسخی به از جان گذشتگی این عزیزان و تسلای دل خانواده هایشان باشد.

والسلام.

 


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 170
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 205338
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده